Co ma wpływ na wyniki pozycjonowania?

Lata doświadczeń spowodowały, że bardzo często trafiali do nas klienci niezadowoleni z usług innych firm zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych. Postanowiliśmy rozwiązać wszelkie wątpliwości i wytłumaczyć Wam, dlaczego tak się dzieje.

Zamówiliśmy pozycjonowanie strony internetowej naszej firmy, ale nie daje nam to żadnych efektów – dość często słyszymy z ust klientów trafiających do nas z innych firm. Warto bowiem pamiętać, że w obecnych czasach dość często może trafić na osoby zajmujące się pozycjonowaniem, jednak ich celem jest szybki zarobek, a nie pomoc klientowi.

Co może wpłynąć na brak zadowalających wyników pozycjonowania? Wyrzuciliście spore pieniądze, a nie osiągacie kluczowych pozycji w wyszukiwarce Google? Przede wszystkim część firm, pozycjonowanie pozostawia automatycznym programom, które mogą jedynie zaszkodzić, niż pomóc.

Warto zastanowić się poważnie nad frazami, na które chcemy być wyświetlani w wyszukiwarkach. Dość często klienci myślą o frazach, która są zbyt ogólne lub słabo wyszukiwane przez użytkowników internetu. Warto wziąć również pod uwagę fakt, że Wasza konkurencja może pozycjonować się już od lat, dlatego ich przebicie nie będzie łatwym zadaniem.

Na rynku możemy spotkać różne sposoby rozliczania za pozycjonowanie stron www. Dość często spotykanym jest tak zwane płacenie za efekty, które w praktycznie wszystkich przypadkach zawiera minimalny okres współpracy. To oznacza, że możesz zapłacić określoną stawkę za każdy dzień figurowania w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania.

Niestety, bardzo wiele firm wykonuje jednak pozycjonowanie w sposób automatyczny – adres strony internetowej ląduje w specjalnym programie, który umieszcza linki w internecie, odsyłający właśnie na Twój portal. Wszystko wygląda pięknie, ale tylko do czasu. Dlaczego? Google odkryje próbę manipulacji wynikami i nakłada kary, a w najgorszym wypadku strona internetowa zostanie zbanowana i usunięta z wyszukiwarki.

Pozycjonowanie stron internetowych jest tym samym długotrwałym procesem, rozpoczynającym się już na audycie i optymalizacji portalu. Bardzo ważną kwestią jest w tym wypadku publikowanie interesujących materiałów tekstowych, czy zdjęć, które są dobrze odbierane przez roboty Google. Jeżeli więc poszukujecie sprawdzonej firmy praktykującej korzystne działania, zapraszamy do kontaktu z nami!