Niesamowite liczby wyszukiwań w Google

Zastanawialiście się kiedykolwiek nad zainwestowaniem w marketing internetowy swojej firmy? Jeżeli macie jakiekolwiek wątpliwości, to powinniśmy je szybko rozwiać poniższym artykułem. Zobaczcie koniecznie – jak wiele osób korzysta z wyszukiwarki Google, w której po prostu trzeba się znaleźć wysoko, aby dotrzeć do nowych klientów.

Google nie chce za bardzo chwalić się oficjalnymi liczbami wyszukiwań, aczkolwiek zdradziło, że w latach 2013 – 2015 obsłużyło ponad 2 biliony zapytań. Gdybyście mieli jakiekolwiek wątpliwości, to liczba wygląda następująco: 2 000 000 000 000. Robi wrażenie, prawda?

Sieć wyszukiwania Google możemy podzielić na trzy podstawowe cechy:

  • Kreowanie intencji
  • Wyprzedzanie intencji
  • Zaspokajanie intencji

Tak ogromne liczby wyszukiwań Google powodują, że z pewnością znajdziecie tam swoich potencjalnych klientów. Problem polega jednak na tym, że strona internetowa Waszej firmy nie wyświetla się na pierwszej stronie wyników wyszukiwań (istnieją legendy, że ktoś kiedyś kliknął na drugą stronę wyszukiwań), dlatego nie docieracie do osób, które Was interesują – poszukują produktów i usług, które możecie im sprzedać.

Jak zatem wyjść z całej sytuacji? Są dwa rozwiązania! Pierwszym z nich jest pozycjonowanie strony www. To szereg działań optymalizujących portal internetowy, dzięki którym będziecie wyświetlać się w czołowej dziesiątce. Druga opcja to reklama Google AdWords. W tym wypadku sami decydujecie o codziennych wydatkach i reklamę na pierwszej stronie Google.

Załączamy Wam również dwa zdjęcia z badań. Zobaczcie koniecznie jak często użytkownicy Google klikają w poszczególne miejsca na stronie. To tylko pokazuje jak warto wyświetlać się wysoko na daną frazę kluczową.