Działanie e-marketingu jako narzędzia do promowania firmy

W dobie internetu nie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie rozwijającej się firmy nie zwracającej uwagi na reklamę i marketing w internecie. Szeroko rozumiany e-marketing jest w tym wypadku szeregiem działań mających na celu promowanie danej firmy, marki lub konkretnego produktu. Czy znasz najbardziej popularne metody reklamy internetowej? Sprawdź koniecznie już teraz!

Pozycjonowanie stron www

To jedno z podstawowych narzędzi e-marketingu, bez którego ciężko zaistnieć w internecie. W skrócie wyjaśnimy, że optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej ma na celu osiągnięcie możliwie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Google wiedzie tutaj prym, dlatego im wyżej Twoja strona www będzie wyświetlać się na interesującą Ciebie frazę kluczową, tym większe prawdopodobieństwo, że trafisz na interesującego Ciebie klienta.

Jak znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwaniach? To szereg działań SEO. Najlepiej zlecić to zadanie firmie zewnętrznej – niewielkim kosztem możecie wypromować swoją firmę na kluczową frazę. Wcześniej trzeba będzie oczywiście zoptymalizować serwis www, ale nie musisz się martwić – to również zrobimy za Ciebie!

Google AdWords

Obiło się już Tobie o uszy narzędzie Google? To również jest ściśle powiązane z wynikami wyszukiwań. Tym samym w dość szybki sposób jesteś w stanie wyświetlać się w wyszukiwarce Google na wybrane przez Ciebie słowa kluczowe – do tego dobierzesz kuszącą reklamę i budżet, jaki chcesz dziennie na nią przeznaczać.

Jak to wygląda w skrócie? Oferujesz usługi hydrauliczne w Poznaniu? Nic trudnego – niech reklama Twojej firmy wraz z numerem telefonu wyświetla się w wyszukiwarce Google po wpisaniu frazy „hydraulik Poznań”. Tylko i wyłącznie od Ciebie zależy, ile chcesz przeznaczyć na reklamę i na jakie słowa chcesz pojawiać się w wynikach wyszukiwania.

E-mail marketing

Spora część firm korzysta z bazy mailingowej. Możesz w każdej chwili wykorzystać pocztę elektroniczną do komunikacji z Twoimi potencjalnymi klientami. Przygotuj atrakcyjną ofertę i roześlij ją jednym kliknięciem do zainteresowanych osób. Niewielkim kosztem będziesz w stanie zbudować linię zaufania z klientami – aczkolwiek jest jeden warunek – nie możesz ich zarażać spamem, bowiem szybko się zniechęcą.

Social Media

Jaki byłby dzisiejszy świat bez mediów społecznościowych? Pewnie nie potrafisz sobie wyobrazić dnia bez włączenia facebooka, Instagrama, czy Twittera. Jeżeli chcesz budować zaufanie i kontakt z klientami, to powinieneś poważnie zastanowić się nad założeniem facebookowej strony. Możesz dzielić się informacjami z życia firmy, czy promować produkty konkretnej grupie osób. W przypadku facebooka istnieje również możliwość reklamy – wówczas masz pewność, że trafisz do osób, które będą zainteresowane Twoją ofertą.

Oczywiście wszystkie z wyżej wymienionych możliwości reklamy i e-marketingu jesteśmy w stanie dla Ciebie wykonać. Skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefoniczną, a porozmawiamy o szczegółach naszej współpracy!